چهاردهمین همایش ایمنی و مدیریت دارایی های فیزیکی ۱۰ و ۱۱ دی ماه ۹۸

Picture1

امسال نیز همچون سال های گذشته، شاهد برگزاری چهاردهمین همایش نگهداری و تعمیرات با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از مدیران ارشد صنایع بزرگ، خبرگان نگهداری و تعمیرات و اساتید برجسته ی این حوزه بودیم. طبق روال سال های گذشته امسال نیز افتخار اسپانسری همایش، مجدداً نصیب شرکت فن اندیش گردید. همچنین ارائه های مقاله، سخنرانی و پنل های ارزشمندی با حضور جمعی از همکاران فن اندیش صورت گرفته که مورد استقبال حضار قرار گرفت. به پاس تقدیر از این عزیزان جوایز ارزنده ای به حضورشان تقدیم خواهد شد.

ارائه های همکاران در دو روز همایش به شرح زیر صورت گرفت:

۱- آقای مهندس محمد حسن مستخدمین حسینی، قائم مقام محترم مدیرعامل بعنوان سخنران کلیدی در مراسم افتتاحیه با موضوع لزوم افزایش بهره وری و بررسی عوامل موثر بر آن.

۲- آقای مهندس امیر شعبانی، عضو محترم هیات مدیره به همراه آقای مهندس محمد کرد با موضوع سخنرانی عمده چالش های اساسی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی.

۳- آقای مهندس امیر شعبانی، حضور فعال در پنل مشترک با موضوع قراردادهای نگهداری و تعمیرات به همراه جمعی از خبرگان در این زمینه.

۴- آقای مهندس رضا خدایار، مدیر محترم پروژه های نگهداری و تعمیرات با همکاری آقای مهندس مهدی صدوقی و جمعی از متخصصان در زمینه نت هوشمند با موضوع سخنرانی در پنل مشترک با موضوع نسل چهارم مدیریت دارایی ها.

۵- آقای مهندس فرشید صفویان، مدیر پروژه رازی با همکاری آقایان مهندسین یاسر بیت سعید و حمید مهتابی با موضوع سخنرانی پیاده سازی روش تجزیه و تحلیل علل ریشه ای خرابی ها بر روی یکی از تجهیزات بحرانی شرکت پتروشیمی رازی.

 

از مدعوین محترم و همچنین دست اندرکاران برگزاری همایش که شامل همکاران در شرکت های فن اندیش، پمکو و آریانا تشکر و قدردانی می گردد.

امید است در سال آتی نیز شاهد حضور فعالانه تر همکاران در ارائه مقاله در همایش باشیم.